Hartelijk welkom bij Tandartsenpraktijk De Kroonweide
Een gezonde mond is een belangrijk onderdeel van uw algehele gezondheid. Wij helpen u graag om een optimale mondgezondheid te bereiken én te behouden. Binnen onze praktijk hanteren wij de volgende huisregels:
-
Kennismaking en eerste bezoek
Tijdens onze eerste afspraak brengen we uw mondgezondheid in kaart en bespreken we uw wensen. Hiervoor vragen wij u de gezondheidsvragenlijst in te vullen. Zo kunnen we u zo goed mogelijk helpen. -
Wat neemt u mee?
Graag bij ieder bezoek een geldig legitimatiebewijs, zorgpas en/of afsprakenkaart meenemen. -
Aanmelden bij binnenkomst
Meld u bij binnenkomst aan via de aanmeldzuil of bij de balie. -
Behandeling op afspraak
Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak. Bij pijnklachten verzoeken wij u vóór 10:00 uur te bellen, zodat wij u indien mogelijk nog dezelfde dag kunnen helpen. -
Uitloop van afspraken
Soms loopt een behandeling uit, bijvoorbeeld bij een spoedgeval. We vragen hiervoor uw begrip. U kunt ons helpen uitloop te beperken door 5 à 10 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn. -
Mobiele telefoon
Zet uw mobiele telefoon op stil bij binnenkomst in de behandelkamer. -
Wijzigingen doorgeven
Geef wijzigingen in verzekering, (e-mail)adres, telefoonnummer of medicatiegebruik tijdig aan ons door. Dit kan ook via het contactformulier op onze website. -
Regelmatige controle
Wij adviseren om minimaal één keer per jaar uw gebit te laten controleren. -
Afspraakherinnering
U ontvangt van ons een afspraakherinnering per e-mail. Dit is een gratis service waaraan geen rechten kunnen worden ontleend. Ontvangt u geen herinnering? Dan gaat uw afspraak gewoon door zoals afgesproken. -
Afspraak annuleren
Bij het niet nakomen van een afspraak of bij annulering korter dan 48 uur(2 werkdagen) van tevoren, kunnen wij kosten in rekening brengen. Annuleren kan telefonisch, per e-mail (info@dekroonweide.nl) of via ons contactformulier. -
Opname telefoongesprekken
Onze telefoongesprekken kunnen worden opgenomen voor trainings-, coaching- en kwaliteitsdoeleinden. -
Herhaaldelijk niet nakomen van afspraken
Bij herhaaldelijk afzeggen of niet verschijnen zonder afmelding behouden wij ons het recht voor u uit te schrijven. -
Facturatie via Infomedics
Wij maken gebruik van Infomedics voor onze facturering. (Tel: 036 - 203 19 00). Wilt u geen factuur via Infomedics ontvangen? Dan kunt u na uw behandeling direct bij ons betalen (pinnen is mogelijk). -
Begroting bij uitgebreide behandelingen
Voor uitgebreidere behandelingen ontvangt u vooraf een begroting. -
Mondhygiëne
Wij behandelen graag in een schone mond. Poets daarom voor uw afspraak thuis of maak gebruik van onze poetshoek in de praktijk. -
Gedrag in de praktijk
Agressief of intimiderend gedrag – verbaal of anderszins – wordt niet getolereerd en leidt tot directe uitschrijving. -
Eigendommen
Let op uw persoonlijke bezittingen. Tandartsenpraktijk De Kroonweide is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade. Laat uw eigendommen niet onbeheerd achter. -
Huisdieren
Huisdieren zijn niet toegestaan in de praktijk, met uitzondering van hulphonden en blindengeleidehonden. Dit is om hygiënische en infectiepreventieve redenen. -
Roken
Roken is niet toegestaan in de praktijk, bij de ingang en op de oprit van de praktijk. -
Privacy
Wij hechten veel waarde aan uw privacy. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden zonder uw toestemming, behalve als het nodig is voor verwijzing naar bijvoorbeeld een specialist of huisarts. -
Uw mening telt
Wij meten regelmatig de tevredenheid van onze patiënten. Heeft u wensen of opmerkingen? Laat het ons gerust weten via de balieassistente of de praktijkmanager. -
Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Maak deze bespreekbaar. Meer informatie hierover vindt u op onze website. Of neem contact op met Brigitte Baan, praktijkmanager.